marți, 1 iunie 2010

Set ,, Poveste de mai" din pietre semipretioase aventurin, cuart roz, fir argintat



 


Set  ,, Poveste de mai" din pietre semipretioase aventurin, cuart roz, fir argintat
Pandantul are o poveste inspirata de persoana pentru care am creat acest set, si care si-a dorit o piesa speciala care sa inspire creativitate.Gandindu-ma la natura care in perioada in care am realizat setul imi oferea la indemana ,,hartia"si  ,,creioanele" , m-am pus pe treaba si iata ce a iesit:in centrul pandantului am montat o piatra din aventurin in forma donut la care am creat un sistem de prindere  special in jurul careia am prins dantela de sarma perlata pe care din loc in loc am montat picaturi de cuart roz si aventurin care simbolizeaza explozia florala a lunii florilor.
Bratara- o piesa speciala si spectaculoasa prin montura dintr-o singura ,, bucata" care spune dintr-o suflare povestea lunii mai incepand cu deschiderea frunzulitelor si continuind cu explozia florala.
Inelul are acelasi motiv floral , avand in centru o picatura de aventurin.Inelul este reglabil.
Cerceii sunt in acelasi ton cu inelul, pandantul si bratara.
Pret-pandant-65 ron
       -bratara-65 ron
      -inel-40 ron
      -cercei-35 ron
UNICAT
Vandut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails