luni, 28 iunie 2010

Set ,, Visul unei nopti de vara" din semipretioase garnat , cuart roz si fir argintat

 

Set  ,, Visul unei nopti de vara" din semipretioase garnat , cuart roz si fir argintat

Acest set l-am realizat pentru concursul  organizat de Cristina pe Clubul Designerilor de Bijuterii cu aceeasi tema. Nu de multa vreme o data ce se lasa noaptea in pomii din dreptul ferestrei mele incep sa cante pasari al caror tril il cred apartinand privighetorii. Curios este faptul ca si la fereastra fratelui meu se intampla acelasi fenomen desi locuieste in capatul opus al orasului.
, el botezand-o Veronica. Asa incat din momentul lansarii temei ,, Visul unei nopti de vara" aceste cantari minunate m-au inspirat in conceptia pandantului si a cerceilor care arata superb , sper sa va placa si voua.


Pret  65 RON
UNICAT
VANDUT

2 comentarii:

  1. Buna, draga mea!
    Superba privighetoarea ta!!!!
    Si stii ce-i cu adevarat ciudat?La fereastra mea canta sora privighetorii tale! Serios, de cand m-am casatorit si ne-am mutat in apartamentul in care locuim, inca din februarie, cu noaptea in cap pasarea asta ma incanta cu trilurile ei! Ma trezesc uneori de la 5 dimineata doar s-o ascult! Iar ideea ta de a-i onora trilul imortalizand-o intr-o bijuterie mi se pare fantastica!
    Felicitari!!!
    Pup si succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Simina, ,,Veronica " mea chiar m-a sensibilizat si acest concurs la care participi si tu mi-a dat ideea, a produs declicul. Felicitari pentru frumosul colier care este preferatul meu.
    Pupici, multi.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails